Lepota u pokretu
Lepota koja inspiriše
Ikona francuske lepote prepoznata u celom svetu, brend L’Oréal Paris reprezentuje lepotu u svim njenim raznovrsnim oblicima. Mi ne verujemo da postoji jedna vizija lepote ‘koja odgovara svima’ : čak naprotiv, smatramo da je lepota jedinstvena i neponovljiva. Čuveni „tim snova” brenda L'Oréal Paris ‘’ čine ambasadori različitog porekla i pozadine, računajući ikone iz filmske, modne i muzičke industrije. Ove izuzetne žene su’međunarodni predstravnici našeg brenda, koji odražavaju raznolikost naših kupaca. U kulturi opsednutoj mladalačkim izgledom, u kojoj se starije žene osećaju nevidljivim i nevažnimin, brend L’Oréal Paris se udružio sa britanskom edicijom modnog časopisa „Vogue” kako bi pokrenuli “posebnu ediciju pod nazivom „The Non-Issue””– publikaciju iz 2019. godine kojanaglašavada godine starosti ne’trebaju da predstavljaju bilo kakav problem.
Francuska kultura čini pokretačku snagu koja stoji iza kreacija brenda L'Oréal Paris, ali ona je samo jedan od pokretača. Pored kozmetike, ovaj brend predstavlja slobodnog Parižanina aspirativnog stava i postao je istinski partner lepote na nekoliko velikih događaja. Od 1997. godine, brend L’Oréal Paris je zvanični make-up partner prestižnog filmskog festivala u Kanu, stavljajući svoju neverovatnost u dočaravanju lepote u službu sedme umetnosti. Pored toga, svake godine do izražaja dolazi naša stručnost dočaravanja lepote u bekstejdžu tokom nedelje mode u Parizu. Kao brend “potpuno posvećen našim” korisnicima, mi takođe transformišemo ove velike događaje koji se dešavaju na tlu Francuske u priliku da podelimo našu stručna iskustva vezana za lepotu sa širim auditorijumom. Demokratizacija lepote jednom godišnje na nedelji mode u Parizu uz pomoć brenda ‘ Le Défilé L’Oréal Paris’, prva modna pista otvorena za sve.
Lepota koja daje snagu
“Jer mi to zaslužujemo.”
Ove četiri jednostavne reči postale su čuvena deklaracija lepote i osnaživanja, čineći luksuz pristupačnim svima. Zahvaljujući ovom sloganu, brend L’Oréal Paris je postao pionir u u iskazivanju reklamnih poruka koje ističu samopouzdanje iznad svega ostalog. Od kada se prvi put pojavio 1971. godine, ovaj slogan brenda L’Oréal Paris predstavlja poziv koji okuplja sve potrošače da se ujedine oko brenda i spoznaju sopstvenu vrednost. Ali to nije jedini simbol osnaživanja koji brend podržava.
Naše predstavnike čini raznoliki skup osoba koje su uzori mnogim generacijama i koje podržavaju žensku snagu i osobenost, inspirišući druge da svaki dan budu korak bliže ka ostvarenju svojih ciljeva. Eva Longorija je feministički lider u filmskoj industriji, Džejn Fonda je je čuvena feministkinja koja se bori za prava’žena i razvoj ekološkesvesti. Lija Kebede sarađuje sa Lemlem fondacijom kako bi pomogla ženama zanatlijama u Africi da napreduju povezujući ih sa zdravstvom, obazovanjem i tržištom rada. Daucen Krus u saradnji sa “Elephant Crisis udruženjem” fondova, je preokrenula industrijski trend okrutnosti prema životinja.
U svemu onome što radi, brend L’Oréal Paris demonstrira svoje feminističke vrednosti kroz događaje kao što je „Women of Worth”. Dugi niz godina odaje počast izuzetnim ženama koje dobrovoljno ovajaju svoje vreme kako bi služe svojim zajednicama. Ovaj događaj pruža platformu visokog profila ovim ženama i podržava ih u njihovim poduhvatima suštinskim finansiranjem.
USTANITE!
“Brend L’Oréal Paris predstavlja simbol osnaživanja i prisutan je u svakoj sferi života jedne’ žene. Uznemiravanje žena na ulici se direktno kosi sa našom posvećenošću podizanju svesti svake žene’ o sopstvenim mogučnostima. Uz pomoć organizacije „Hollaback” i drugih lokalnih nevladinih organizacija, pozivamo muškarce i žene da ustanu i da na bezbedan način reaguju kada vide ili dožive neki oblik uznemiravanja. Zajedno možemo stvoriti svet za devojke i žene da samouvereno marširaju napred u svet u kome nema nikakvih oblika uznemiravanja. Za to se vredi boriti.” Delphine Viguier-Hovasse, Predsednik brend L’Oréal Paris na globanom nivou.
Pokretanjem našeg međunarodnog programa “„Ustani””, u partnerstvu sa ekspertima iz nevladine organizacije „Hollaback”, želimo da obučimo milion žena i muškaraca da znaju kako da se postave u situacijama kada su svedoci ili žrtve uličnog uznemiravanja. Na ovaj način ćemo doprineti stvaranju ravnopravnije kulture poštovanja i ljudskog dostojanstva. Jer svi mi to zaslužujemo.
*Ipsos – Međunarodna anketa o seksualnom uznemiravanju na javnim mestima – L’Oréal Paris – April 2019. godine