Naša istorija
110 godina napretka i nastavljamo da brojimo...
Počeci brenda L’Oréal 1909:
Revolucionarne boje za kosu i osnivač-vizionar
Osnivanje brenda L’Oréal 1909 poklopio se s prvim genijalnim potezom hemičara Eugen Šulera. Žene su želele da imaju kratku plavu kosu, usvajajući trend dečačkog stila. Patentirao je formulu boje za kosu koja je – za razliku od svega ostalog na tržištu u to vreme – bila savršeno bezbedna za upotrebu. Boje za kosu bile su fokus kompanije u narednim decenijama.
Period 1960–1970: Inovacija kao pokretač emancipacije
Tokom šezdesetih, po ugledu na Brižit Bardo, duga kosa je postala trend – puštena i seksi ili vezana u visoku punđu. Pod Dejlovim rukovodstom, kompanija je bila u dodiru s erom, unapređujući proizvode koji su pružali rezultate koje su žene želele, bez ugrožavanja bezbednosti. Pokretanje brenda Préférence za bojenje kose kod kuće tokom 1970-ih, označilo je prekretnicu za kreiranje svetski poznatog slogana brenda, “Jer’ja to zaslužujem.”. Prva reklamna poruka koja naglašava značaj samopouzdanja.
Period 1980–1990: Pomaganje ženama da se hrabro suoče sa svetom.
Kako je sve više žena počelo da zauzima uloge u javnoj i poslovnoj sferi tokom osamdesetih, L’Oréal Paris im je ponudio šminku i proizvode za negu kože koji će im pomoći da se suoče sa svetom osećajući se samopouzdano i da izgledaju mladoliko.
Dvehiljadite – početak novog milenijuma: Novi horizonti
Početak novog milenijuma označio je novu eru za brend L’Oréal, koji je ubrzao širenje na nova tržišta, segmente i distributivne kanale i započeo da usvaja izazove održivosti. Rođen je L’Oréal Men Expert, prva linija protiv starenja kože za muškarce dostupna na masovnom tržištu, a brend je prihvatio digitalnu priliku mnogo pre svojih konkurenata, neprestano primenjujući inovacije kako bi ostao u korak s vremenom i pratio promene životnog stila i potreba potrošača.