Tokom 10 dana svakog maja: 1700 primera šminkanja
Od uvodne do zaključne ceremonije, i svakog dana između, šminkeri brenda L’Oréal Paris kreiraju izglede članovima žirija festivala, kao i našim ambasadorima. Pod rukovodstvom kreativnog genija brenda L’Oréal Paris Val Garland, tim od preko 30 međunarodnih šminkera osmišljava 1700 izgleda tokom trajanja festivala: šminkaju 200 gostiju i članove žirija od jutra do mraka.
Raznolikost na crvenom tepihu
Na crvenom stepeništu, delu crvenog tepiha koji vodi do Festivalske palate, svita izuzetnih žena različitog porekla predstavlja brend L’Oréal Paris. S različitih kontinenata i iz različitih kultura, naše glumačke ikone i ambasadori iz sveta muzike, mode i aktivizma, ujedinjuju se kako bi predstavili lepotu različitosti na ovoj svetskoj pozornici. Za L’Oréal Paris ne postoji jedan oblik lepote, a Kan postaje živi primer naše vizije moderne lepote.
Slavljenje žena iza glumica
Pored crvenog tepiha, L’Oréal Paris ide uživo u Kanu: okuplja glumice, medije i igrače iz filmske industrije na 10-dnevnim radionicama, intervjuima i razmenama. Pokretanje promena putem globalnog dometa festivala, ovi događaji slave žene glumice, izazove na putu do uspeha i prepoznaju ulogu koju lepota ima.
Festival za sve
U skladu s inkluzivnim duhom brenda, L’Oréal Paris otvara kansko iskustvo, pozivajući obožavaoce da zakorače iza kulisa festivala. Organizujući događaje za koje nije potrebna akreditacija, otvoreni bioskop, razgovorne emisije ili pozivajući glumačke ikone da prošetaju crvenim tepihom zajedno s aktivistkinjama koje su ih nadahnule, L’Oréal Paris stvara interaktivna iskustva u kojima svi mogu da uživaju. Kako publika u Kanu uživo tako i milioni putem interneta.
Lepota s crvenog tepiha za svakoga
Uz našeg šminkerskog majstora Val Garland i stručnjaka za kosu Stéefana Lansijena koji otkrivaju svaki korak do izgleda za crveni tepih, zadivljujuća lepota se može lako ponoviti. Moć crvenih usana, zahaljujući Color Riche ruževima, ili razoružavajući pogled, s Volume Million Lashes maskari, L’Oréal Paris ima svoju ulogu u omogućavanju prilike ženama da prenesu svetu poruku koju žele. Jer “sve žene to zaslužuju”.